Wednesday, July 9, 2008

Mari Berhibur.....

salam.....

sekarang,aku rasa kalau bukak Buletin Utama atau baca surat khabar, macam tgh tengok cerita Mr. Bean....asyik nak ketawa terbahak-bahak saja...hahhahahaha.....

walaupun kini, setiap hujung minggu, aku tidak berada di Selangor Negeriku, namun alhamdulillah aku masih lagi mampu mengorek cerita-cerita yang berlaku di Selangor Negeriku....

owh, sudah lebih 100 hari pemerintahan Pakatan Rakyat, Selangor masih lagi boleh berhibur,cissss...rugi pulak tak berada bersama kawan-kawan di Stadium Kelana Jaya. hahahhahahaa, aku tergelak lagi, apa daaa......hari ini, PROTES serik mengadakan perhimpunan dalam kawasan tertutup, tak capai sasaran katanya, kalau tempat terbuka capai ke??? eh, mestilah tercapai, orang yang lepak kedai mamak, orang yang lalu-lalang, orang yang tengah tunggu awek, tunggu bas pun dikira pemPROTES gak....agak-agak pengemis dan orang kurang siuman yang dijalan-jalan KL pun kira jugak tak???

semalam, Alak Vokalis kumpulan Carburetor Dung, kata ada orang lain yang die tak kenal wat kontroversi baling-baling nie, bukan dari pembangkang....pulak!!! dah sebelum lagu jilat-jilat tuh, die nyanyi lagu Inggeris, lagu Tak boleh dan Hanturaya di Putrajaya ...lagu nie, lagu kutuk kerajaan....owh time tuh, tak kena baling lagik, time lagu jilat je kena baling, memang dasar kerja orang luar....hari ini, petugas PKR kena tuduh, dorang yang pukul penyanyi tuh, woit!! tak baik tuduh-tuduh tau, memang kerja orang luar laaa.....hahahahhahahaha...

dah tu si Alak nie kata, die tak londehkan seluar la, memang stail dorang macam tuh, dah tersedia londeh,owhhh.....kenapa si Faizal Tahir, tak cakap macam nie gak ek?? kalau tak, boleh la lepas dari kena gam.


p/s: mungkin lepas nie, konsert pakatan rakyat hanya ada penyanyi nasyid kot, elok la tuh...dah serik, mas idayu ngan ella pun jadi isu....owh, aku sokong kalau jemput M. Daud Kilau, punggung dia lagi seksi dari si Alak nie.....hahahhaaha, layan anak buah aku tengok Mr. Bean pun syok gak....

1 comments:

ariffss,  July 9, 2008 at 12:51 PM  

ko pun minat punggung M Daud kilau ke liq? sib baik ko lelaki jadian.. kalau tak.. ko ngn DSAI tu sama je kaki punggung.. ape dah x de benda lain ke ko nak minat ngn si M Daud Kilau selain punggung dia? hahahahahha

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP