Friday, May 23, 2008

bengang!!!!

patutnya malam ini, aku sudah sampai ke bumi minden. Tapi atas belas kasihan dan penantian aku selama ini, aku masih lagi menekan papan kekunci ini di rumah...ARGGHHHHH!!!! cari tiket bas petang tadi di Kajang, sudah habis. aku cuba nasib book tiket flight, tapi tak boleh bayar pakai debit, mungkin kerana lewat. nak call air asia, dah pukul 10 malam, kaunter service tutup pukul 9. cis!!! MAS tak payah cerita la, kena book selewat-lewatnya 48 jam sebelum bertolak....hmmmm

bagaimana aku nak ke bumi minden nie!!!!!! terpaksalah aku mencuba nasib esok pagi...doakan aku berjaya ya!!!

inilah jadinya menolong kawan-kawan....argggghhhhhhhhhhhhhhhh, rasa ingin ku gigit-gigit saja. nak marah kawan, tak marah, macam inilah jadinya.....kenapa aku tak beli tiket awal-awal?? usah ko tanya soklan itu, jika tidak mahu makan penampar aku!!! baik ko tanya terus pada orang-orang itu.

sejak terima pesanan ringkas itu, akulah orang yang paling excited untuk menghadirinya, terus aku forwardkan pesanan itu dan memujuk kawan-kawan untuk sama-sama menghadirinya. ya!!!! inilah balasan memikirkan kawan-kawan......arghh, aku sudah bosan dengan semua ini. dari tahun pertama di bumi minden hinggalah ke bumi kerajaan ini, aku masih memikirkan makhluk yang bergelar kawan-kawan. AKU PENAT!!!!!

p/s: aku masih lagi menaruh harapan untuk ke sana. hwuaaaaaaaaaaaaaaaa........

0 comments:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP