Thursday, March 7, 2013

Sepatu Biru Di Kalbu....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

Peeehhh... tajuk nak retis sungguh...!!

Memandangkan hari ini saya serba biru, maka saya memakai semula sepatu biru kesayangan saya. Kenapa ianya jadi kesayangan saya?

1. Sangat2 selesa. Sampaikan aku trekking Tangkuban Perahu, Bandung pun aku selamba pakai sepatu ini.

2. Kalernya. Memang kaler feveret aku ialah biru gelap? biru navy? apa nama biru nie haaa?? biru la senang cite. Nak dijadikan cerita, dulu aku giler nak beli VIVA Elite sebab kaler birunyaa... bengong kan?? tapi mendapat bantahan dr abang2 aku dan Hitman, abg2 aku bengogkan aku " kaler ko boleh tukar cat lain la ngok!!" dan memandangkan aku banyak travel dulu, maka... Tahniah, Persona jadi milikku...

3. Corak/ patternnya. Sgt2 seni dan simple gitu...sesuai ngan i nyah..! hahaha...!!

4. Kemana saja kalo aku pakai sepatu ini, seringkali dapat pujian sebab cantik. (ini tak tipu yer...). Ada 2 sepatu yg sentiasa dipuji Hitman, salah satunya sepatu ini dan sepatu merah Clarks yang idura belikan masa dia pi UK dulu.

Al-kisahnya, kasut ini sebenarnya da terlalu lama bersama-sama aku, dan sudah pun memperlihatkan kedut-kedut dimamah usia termasuk penggunaan yang ganas oleh tuannya. Dan hampir setahun juga, jika aku ke kedai kasut, pasti aku akan cari kasut kaler dan pattern seperti ini. Hingga hari ini aku gagal jumpa....huhuhu.. " Beli jer kasut lain... habis citer..!!" errkk... Masalahnya, aku gagal juga jumpa kasut lain yang se"best" kasut ini..

Ya..Ya, saya tau.. saya mmg seorang yang tinggi sentimental value dan setia...

Ini Sepatu Biru Di Kalbuku.... Carlo Rino..



P/S : Sila abaikan kaki itu... Oh My Gosh!!

0 comments:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP