Thursday, October 9, 2008

raya...jalan raya...pilihanraya...pemilihan umno...pilihan anda, bank rakyat...

bismillah....

apa yang cuba aku merepak pagi-pagi nie? heh, semalam rakyat Malaysia dah pun mengetahui keputusan orang no1 Malaysia yang tidak akan mempertahankan jawatannya pada Mac ini...mungkin ini pak lah rasa ini adalah pilihan yang terbaik untuk rakyat Malaysia...kan bagus kalo semua orang fikir untuk kebaikkan bersama...hmmm

sekarang pula, mesti ramai yang merancang, membuat andaian barisan-barian tertinggi kerajaan...kita tunggu dan lihat sajalah...

owh, esok pagi kamik suma mau naik belon, tapi, tak payah pesan apa-apa akkk....aku pergi nak berjalan, bukan nak beli barang untuk orang lain...ingat tu..kamik malas...

ok, nie nak kongsi gambar raya yang baru aku dapat...hehehe...selamat raya, samada hari raya, pilihan raya, atau berhati-hati di jalan raya....











1 comments:

Raja Marzuqi October 10, 2008 at 9:43 PM  

SALAM UKHWAH...SALAM IDULFITRI...SAYA LINK BLOG SAUDARA.

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP