Tuesday, August 19, 2008

kepuasan dalam kekalahan

salam....

PENAT + NGANTUKZZZ...itu saja yang berada di dalam kepala aku sekarang, huh!!! tapi PUAS sangat-sangat. aku kira lama benar aku tidak rasa kepuasan berada di USM seperti minggu lalu, hohohoho...

tahniah pada semua junior-junior yang dah grad serta Pian dan Nawal Sharil yang akhirnya berjubah juga setelah berlumut di USM..(hehehehe....).Thanks juga pada mereka-mereka yang telah menghabiskan masa bersama-sama aku, enjoy giler seh...2 hari yang padat dengan aktiviti...oh ya, tahniah juga pada Kamil yang baru melansungkan perkahwinannya.

cisss...walaupun aku kalah bowling, api itu tak penting, yang penting aku merasa sangat puas, walaupun tak cukup korum (bak kata chong wei,aku ngaku aku kalah, aku tak nak wat alasan, hehehehe),dan dalam sejarah, inilah kali pertama aku dapat tempat last dalam game bowling yang kumpulan ini, tapi 2nd game aku baiki balik ekkkk...dah lama kita semua tak wat tournament bowling kan?? ada abg hairi, abg fakhrul dan abg arep saja pun dah gamat, tu belum senior-senior lain lagi...tak pe la,ada jodoh dan rezeki, jumpa lah lagi...Seingat aku inilah "geng-geng berani mati" yang bersama adik-adik ketika aku 1st year dulu, habis saja program, BJ Bowling tempat realese tension!!

apa-apa pun, ASPIRASI USM tetap dihatiku, dulu, kini dan selamanya...hohohoho..

0 comments:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP