Thursday, May 22, 2008

perubahan.....

ya, Mahathir keluar UMNO, Ezam Mohd Nor, bekas Angkatan Muda PKR pula menyatakan ingin masuk UMNO...biasalah dalam hidup ini, ada yang datang, ada pula yang pergi...heh!!! Seperti yang lain, Pengerusi PKR, Wan Azizah terkejut dengan tindakan Ezam itu, apa nak terkejutnya, Tun Mahathir, ahli seumur hidup UMNO pun dah keluar.....hmm....oh ya, hari ini seorang lagi mengikut jejak langkah Tun, Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian Sik, Kedah, Abdul Razak Bahari. semoga dia berbahagia dengan keputusannya itu.

setiap hari akan ada perubahan yang berlaku di sekeliling kita, tak payah pergi jauh lihat saja dunia politik kini...macam-macam sudah berlaku, apatah lagi diri kita. Pagi ini, aku terima pesanan ringkas dari beliau, katanya aku sudah banyak berubah....erk??? bukankah dalam hidup kita tentunya memerlukan perubahan, kalau tidak banyak pun, sedikit sudah pasti, kalau bukan dari segi mental, fizikal juga pasti.....

mungkin perubahan aku, adalah kesan dari pengalaman yang lalu....ya memang manusia itu tidak pernah lari dari melakukan kesalahan, tapi belajarlah dari kesalahan itu, dan bukannya hanya membiarkan ianya begitu saja. Aku terlalu obses???speechless.....apa-apa pun biarlah perubahan itu adalah perubahan yang positif, dan sebagai seorang manusia juga, aku cuba melakukan yang terbaik. Maaflah ya.

p/s: esok start keje....erk, malas la pulak!! untuk beliau, welcome home.....(aku sedih sebenarnya...hwua!!!)

0 comments:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP