Tuesday, May 27, 2008

akhirnya.....

ya, syukur alhamdulillah, akhirnya aku dapat jua ke bumi minden, setelah aku main redah, terus ke pudu pagi itu. ya.......alhamdulillah.....

nasib baik, mesyuarat ditunda ke petang, sesampai ke bumi minden, terus aku ke bilik mesyuarat. tapi biasalah, janji melayu, tunggu dekat 40 minit, barulah muncul muka-muka yang sepatutnya....keputusan mesyuarat yang bakal memenatkan minda dan fizikal aku.(cissssssss!!!!!!). memasing memang siot, sudahlah aku emosi sepanjang perjalanan, boleh pulak memasing buat keputusan itu. memang hampeh!!!!

namun, aku tidak membiarkan emosi mengawal diri (heh!!!!) selesai mesyuarat, terus ke destinasi pilihan, hoh!!!! BOWLING.....sempat 2 game, kemudian berkumpul semula dengan ahli mesyuarat untuk dinner bersama, selesai dinner, BOWLING lagi.......kemudian, aku ke restoren kegemaran ramai KHALEL (ye ke kegemaran ramai??)...

esok pagi, aku memang berhajat, untuk pulang awal pagi, namun atas desakan budak-budak yang masih belum matang, terpaksa aku balik malam bersama Azhar, apa aku buat??? heh, BOWLING lagi tengahari itu....ya, selepas itu, mencari juadah untuk "ORANG DEMAM" di Queensbay...orang demam zaman sekarang memang melampau!!! mengada-ngada!!! nak makan yang bukan-bukan....yang bestnya aku dan Apit bersama-sama "orang demam", makan di Restaurant Johnny's. ya, sebenarnya restoren ini telah lama bertapak di Alamanda, tapi aku tidak pernah mejejakkan kaki kesana, tapi untuk "orang demam" ini, aku merasa juga makanan di Johnny's, ingatkan mahal la, rupa-rupanya, seperti KAMDAR, "memang berbaloi". barangkali, selepas ini, aku tidak akan berfikir dua kali untuk melangkah masuk di Johnny's Alamanda. (heh)

walaupun berada di bumi minden ini mengakibatkan poket aku bertambah kering, namun aku puas!!!! puas melepaskan apa yang ada dalam sanubari(jiwang kejap).....dan puas berfoya-foya....ya!!!!!

erk, minggu ini tidak mampu untuk berfoya-foya lagi, esok ada pra- mppk, lusa mppk....hmmmm, ini pun baru selesai kerja...sempat lagi menaip blog....heh, satu keperluan sekarang...oh ya, disebabkan aku berada dalm keadaan berfoya-foya, banyak juga isu aku terlepas, hanya dengar sekilas saja...(cisssss....manusia yang berfoya-foya memang akan lalai!!! bila nak berubah nie!!!!).

apa pun, selamat cuti sekolah kepada semua ........kepada cikgu-cikgu, bercuti, jangan lupa ajak aku ye!!! (cis, masih lagi ada mood berfoya-foya).

p/s: erk, aku akan cuba lakukan apa yang dinasihat oleh kawan-kawan tempoh hari....so, pada yang berkenaan, nasib la ek....aku tidak mahu menjadi badan kebajikan lagi....yeeehaaa...

0 comments:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP